loading...
دانلود مقاله , تحقیق , نمونه سوالات استخدامی
فایل بازار بازدید : 60 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
فولاد آلياژي  AISI M42 از جمله فولادهاي ابزار تندبر ( High Speed steels ) که اين فولادها براي شکل¬دهي و ماشينکاري مواد و ابزارهايي نظير ، ابزارهاي برشي سنبه و ماتريسهاي برش،  خم¬کاري، فرم دادن، کشش به کار مي روند . در اين پژوهش تأثير فرآيندهاي مختلف عمليات حرارتي براي دستيابي به سختي پذيري و ساختار مناسب بر روي 50 نمونه از جنس DIN 1.3247 تحقيق گرديده است.
براي انجام اين آزمايش از چهار كوره حمام نمك دماي بالا و پايين به ترتيب براي آستنيته¬كردن و كوئنچ كردن استفاده شد. آزمايش¬ها براي به دست¬آوردن شرايط بهينه دما و زمان آستنيته¬کردن و تمپركردن  انجام گرديد و سپس با توجه به شرايط به دست¬آمده از اين نتايج  سيكل مناسب انتخاب گرديد . آزمايش¬هاي سختي¬سنجي، متالوگرافي و بررسي با ميکروسکوپ نوري انجام گرديد . 
سيکل عمليات حرارتي بهينه شامل پيشگرم¬کردن نمونه در سه مرحله که شامل مرحله اول 0C 450 که در داخل کوره المنتي و مرحله دوم 0C 850 و  مرحله سوم0C 1050 در داخل کوره حمام نمک  به مدت 2 دقيقه انجام مي¬گرديد.  سپس نمونه در دماي0C1170 جهت آستنيته كردن به مدت 2 دقيقه در داخل كوره حمام نمك نگهداري گرديد . در مرحله بعد نمونه در حمام نمك 515 به مدت 2 دقيقه كوئنچ گرديد . در انتها براي رسيدن به خواص نهايي نمونه 2 بار در دماي 540 به مدت 1 ساعت تمپر گرديد . نتايج نشان مي دهد که عمليات حرارتي انجام شده از تشكيل كاربيد هاي لايه اي و رشد  دانه ها در نمونه جلوگيري مي گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 68 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance
عنوان فارسی مقاله: هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، b) تصمیمات راهبردی یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و c) عملکرد بانک های محلی در میان گروه های استراتژیک متفاوت بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد.
در مطالعات مربوط به مدیریت راهبردی خدمات، ارتباط راهبردی نزدیک بین استراتژی های رقابتی و عملکردها برای سازماندهی خدمات دارای اهمیت زیادی می باشد. علاوه بر این چنین ارتباطات راهبردی برای بدست آوردن رقابت های در سطح جهانی حائز اهمیت می باشد. علاوه بر این استراتژی های بازاریابی که سازگاری را بین بازاریابی و استراتژی های بازاری ایجاد می کند برای عملکرد سازمان ها حائز اهمیت می باشد. از این رو چنین فرایندی ضروری می باشد تا ارتباط بین بازاریابی و استراتژی های رقابتی را درک کنیم و به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه ارتباطات راهبردی تاثیری بر روی عملکرد سازمان ها دارند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 51 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 115
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
احتراق Combustion 
احتراق نخستين منبع كاربردي انرژي است كه بشر بدان دست يافته است احتراق گذشته از دادن گرما و نور، انسان را توانا ساخت كه فلزات را بكار گيرد. امروزه بيش از 95 درصد انرژي مصرفي جهان از راه احتراق فراهم مي‌شود. با وجود پژوهش‌هاي فراوان براي دست يافتن به انرژي‌هاي جانشين، شكي نيست كه در آينده نيز احتراق همچنان مهم خواهد ماند بخصوص در مواردي مانند كاربردهاي حمل و نقل و جابجائي كه به روش انبارسازي و توليد انرژي نياز دارد. براي بدست آوردن انرژي مكانيكي از عمل احتراق، “موتورهاي احتراقي” بوجود آمد. 
موتورهاي احتراقي (Combustion engines) 
موتورهاي احتراقي امروزه در صنعت، حمل و نقل، كشاورز و …… نقش مهمي را ايفاء مي‌كنند و براي بحركت درآوردن وسائلي مانند: كشتي، هواپيما، ماشينهاي كشاورزي، ماشينهاي ساختماني و راهسازي و غيره از آن استفاده مي‌شود. موتورهاي احتراقي بطور كلي انرژي حرارتي نهفته در سوخت را به انرژي مكانيكي تبديل مي‌كنند. 
موتورهاي احتراقي به دو دسته عمده تقسيم مي‌شوند كه عبارتند از: 
1-موتورهاي احتراق خارجي (برون سوز) External Combustion engines 
2-موتورهاي احتراق داخلي (درون سوز) Internal Combustion engines 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 79 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 78
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
برش جت آب یک راه حل برش بسیار موثر برای نیازهای متنوع صنعتی می باشد در تاسیسات سرتاسر جهان این پروسه راه حلی برای تولید کردن به کمک تکنولوزی جت آب می باشد. روش کا ر به این صورت است که آب تصفیه شده تا فشار psi 60000 فشرده می شود و از میان یک نازل از جنس sapphire  (سیلیکات آلومینیم و منیزیم) یا سایر مواد سخت دیگر هدایت می شوند. نتیجه جریان جت مرتبطی خواهد بودکه هر ماده نرمی را بدون خرد یا له شدن می برد. موادی که با آب تنها می توانند بریده شوند عبارتند از:پلاستیک،انواع مواد غذایی، لاستیک، عایق ها ، مقوا و بیشتر منسوجات بافته شده یا بافته نشده .
مواد سخت تر نظیر شیشه، فلزات، سوپر آلیاژها،سرامیک ها، بتون و ترکیبات سخت و محکم توسط افزودن یک ساینده به جت آب بریده می شوند . سرعتهای برش برای این مواد سخت بین 2 تا 18 اینچ در دقیقه تغییر می کند و در بریدن این مواد جت آب ،ساینده را هدایت می کند و عمدتا نیروی زیادتری وجود ندارد. یک سیستم برش جت آب توسط سه جزء اصلی زیر تکمیل می شود:
1-تقویت کننده(intensifier) 
2-نازل یا افشانک(nozzle)
3-دریافت کننده(receiver)
تقویت کننده شامل یک پمپ می باشد که فشار آبی بین 30000 تا 60000 psi  تولید می کند دریافت کننده جریان آب مملو از ساینده را می گیرد و به یک نوع مخزن هدایت می کند . نازل از زمان شروع جریان کار یک موضوع مورد بحث خواهد بود و در راس برش قرار دارد. نازلهایی که دارای قطر داخلی کوچکتر 
می باشند نسبت به آنهایی که قطر داخلی بزرگتری دارند برشهای عمیق تر و با کیفیت برتری تولید می کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 50 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
اهداف
- خصوصیات احتراقي هيدروژن كه مربوط می شود به استفاده اش به عنوان يك سوخت احتراقی.
- نسبت هوا به سوخت مخلوطهای هيدروژن و چگونگی مقايسه آن با ديگر سوخت ها.
- انواع مشكلات خود اشتعالی كه در موتورهای هيدروژني اتفاق مي افتد.
- انواع سيستم هاي جرقه كه ممكن است با موتورهاي احتراق داخلي هيدروژني استفاده شود.
- نتايج تهويه محفظه لنگ كه به هيدروژن مورد استفاده در يك موتور احتراق داخلي وابسته است.
- بازده حرارتي موتور هيدروژني.
- انواع آلودگي هايي كه با موتور هيدروژني همراه هستند.
- قدرت خروجي موتور هيدروژني.
- تاثير مخلوط شدن هيدروژن با ديگر سوخت هاي هيدروكربوري.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 93 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 111
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
1-1- تعریف گلخانه :
گلخانه یا greenhouse به فضای محدود اطلاق می شود كه قابلیت كنترل شرایط محیطی مناسب را برای رشد گیاهان از نواحی مختلف در طی فصول مختلف یك سال داشته باشد . طبق این تعریف از جمله عملكرد گلخانه فراهم كردن شرلیط محیطی لازم و مورد نیاز محصولی معین است. 
1-2- تقسیم بندی گلخانه ها : 
از نظر شكل : 1- گلخانه های یك طرفه 2- گلخانه های نیمه دوطرفه 3- گلخانه آ شكل A- shaped)  4)گلخانه های جوی پشته ای  5- گلخانه های نیم استوانه ای كوانست  (Quonset )  
از نظر ساختار جدا یا متصل بودن : 1- گلخانه های تك واحدی 2- گلخانه های چند واحدی (متطل به هم  از نظر دما : 1- گلخانه سرد 2- گلخانه نیمه گرم 3- گلخانه گرم 4- گلخانه گرم و مرطوب

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 57 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: A model for HRM strategic integration
عنوان فارسی مقاله: مدلی برای یکپارچه سازی راهبردی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف - هدف اصلی این بررسی اینست تا به تحلیل وضعیت و مراحل مربوط به یکپارچگی مدیریت منابع انسانی (HRM) در سازمان ها پرداخته و در سهمی در بهبود نظریه  در این حوزه داشته باشد. در تحقیقات پیشین، توجه زیادی به نقش گره گشای این مدل، که مدیریت منابع انسانی (HRM)  می تواند در تغییر سازمانی بپذیرد، شده  و در نقطه مقابل توجه کمی به مدلسازی فرایندهای تغییر در در مدیریت منابع انسانی، شده است. این مقاله خلل های موجود را با ایجاد مدلی از تاثیرات مطرح شده در مسیر یکپارچگی مدیریت منابع انسانی استراتژیک مورد بحث قرار می دهد.
طرح / روش / رویکرد : مصاحبه های زیادی با  کارشناسان منابع انسانی، بخش مالی و مدیران تولید در  13 شرکت با بهترین عملکرد در استرالیا به منظور بررسی موانع و حمایت هایی که تحت یکپارچگی مدیریت منابع انسانی وجود دارد، انجام گرفته است
یافته ها: مدلی که ایجاد شده است از ایده های تحقیقاتی مختلف استفاده می کند تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد که برای ایجاد یک استراتژی یکپارچه در مدیریت منابع انسانی به مجموعه خاصی از اصول و مبانی نیازمند می باشیم. چنین تغییرات نمادینی نمی تواند همیشه منجر به نتایج مطلوب در استراتژی مورد نظر گردد. سازگاری های نمادین می بایست همراه با با سطوح عمیق تر، چه از نظر تخصص منابع انسانی و چه از نظر سهامداران در سازمان مد نظر قرار گیرد.
کاربرد عملی : این بررسی ها تعدادی از مفاهیم کاربردی در ارتباط با طرح های شغلی متخصصان منابع انسانی به همراه خود دارد: نمونه هایی از آن برای مثال مواردی در ارتباط با پیشینه شغلی کسب و کار گسترده ترمی باشد که می تواند سطوح مورد نیاز هوش کسب و کار را ایجاد کرده و سهم باورکردنی  در سطح تصمیم گیری استراتژیک مدیریت ارشد داشته باشد. تحقیقات مورد نظر آینده نمونه های بیشتری را برای تست مدل مطرح شده، مد نظر قرار می دهد. 
اصالت / ارزش : نتایج و واکنش های خاص مدل این تحقیق، نیازمند تغییرات ایدئولوژیکی از نقطه نظر متخصصان منابع انسانی و سهامداران در سازمان ها دارد.
نوع مقاله : مقاله پژوهشی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 55 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Impact of quality management practices on the knowledge creation process
عنوان فارسی مقاله: تاثیر شیوه های مدیریت کیفی در فرایند تولید دانش (چشم انداز شرکت هواپیمایی چینی)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بررسی های امروزی مدیریت کیفی، به توصیف استراتژی های بهبود کیفی می پردازد. به هر حال، این مطالعات تاثیر شیوه های مدیریت کیفی را بر روی فرایند تولید دانش مد نظر قرار نمی دهد. بر مبنای  بررسی تحقیقات جامع، بررسی میدانی، این مطالعه تاثیر شیوه های مدیریت کیفی را بر روی فرایند تولید دانش مد نظر قرار می دهد. مدل پیشنهادی و فرضیه ها با استفاده از داده های نظرسنجی گرداوری شده از شرکت های هواپیمایی در چین ارائه و آزموده می شوند. آزمون مدل ساختاری بعضی از فرضیه های مطرح شده را پشتیبانی می کند. ما در می یابیم که آموزش کارکنان، مشارکت کارکنان، طراحی محصول، ارزیابی مقایسه ای و صورت وضعیت چشم انداز آینده دارای تاثیر مستقیم قابل توجهی بر روی فرایند تولید دانش می باشد. همچنین در می یابیم که بعضی از شیوه های دیگر مدیریت کیفی، همانند مدیریت ارشد، رضایت مشتری، مدیریت کیفی منابع، اطلاعات کیفی، و شناخت و مزایا، دارای تاثیر مستقیمی بر روی تولید دانش نمی باشد. پیشنهاداتی برای بهبود مدیریت کیفیت در شرکت های هواپیمایی چین ارائه شده است. کاربرد این یافته ها برای پژوهشگران و متخصصان مورد بحث قرار گرفته، و انجام تحقیق بیشتر پیشنهاد می گردد. 
مدیریت کیفیت (QM) فرایندی می باشد که در سطح گسترده ای برای بهبود رقابت در سرتاسر جهان بکار گرفته می شود. مدیریت کیفی پیش از این نیز به عنوان رشته تحصیلی کاملی بوده و جهت های پژوهشی آینده نیز می بایست مد نظر قرار گیرد. بسیاری از بررسی ها تمرکزش را بر روی تعیین روابط بین شیوه های های مدیریت کیفی و عملکرد سازمانی قرار می دهد. بهبود دانش سازمانی و قابلیت مدیریت دانش به عنوان ابزار مهمی برای بهبود عملکرد سازمانی می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 66 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Management controls in family-owned businesses (FOBs) and management accounting on the adaptation of organization interaction
عنوان فارسی مقاله: کنترل مدیریت در کسب و کار خانوادگی و حسابداری مدیریت در زمینه انطباق با تعامل سازمانی (بررسی موردی خانواده اندونزیایی که مالک یک دانشگاه می باشند)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله گزارشی را در مورد نتایج بررسی موردی کنترل مدیریت در خانواده اندونزیایی که مالک یک دانشگاه می باشند، می دهد. این مقاله تلاش دارد تا ماهیت و پویایی کنترل مدیریت را در فعالیت دانشگاهی مد نظر قرار دهد. داده های مربوط به تجزیه و تحلیل از منابع چندگانه شامل تجزیه و تحلیل اسناد، مشاهدات و مصاحبه های نیمه ساختار یافته گرداوری شده است. یافته های مربوط به بررسی موردی نشان می دهد که فرهنگ و روابط اجتماعی در مدیریت دانشگاه مهم می باشد. تصمیماتی همانند استخدام، پاداش، ارزیابی عملکرد، و تخصیص منابع اغلب با توجه به شناخت فاکتورهای فرهنگی و اجتماعی می باشد. تاثیر قوی فرهنگ و روابط اجتماعی در سازمان، مدیریت رسمی کنترل را دارای ارتباط کمتری می سازد. این یافته ها دارای کاربردهایی در درک کنترل مدیریت در کسب و کار خانوادگی (FOB) بویژه در کشورهای توسعه یافته می باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
فایل بازار بازدید : 74 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
دسته: تحقیقات خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 253
_______________________________________________
مقدمه:
با پيشرفت تكنولوژي و صنعت در زمينه هاي مختلف ،شايد بتوان گفت صنعت خودرو يكي از مواردي مي باشد كه پيشرفت هاي قابل توجهي نموده است، چرا كه اين صنعت به دلبل ويژگي هاي خاص و هدف آن كه در درجه اول ايجاد آسايش و ايمني براي سرنشينان خودرو است، همواره سعي نموده از جديدترين تكنولوژي ها در قسمت هاي مختلف خودرو بهره مند شود.خصوصا تكنولوژي هايي كه ضريب ايمني و آسايش سرنشينان آن را افزايش دهد.
علاوه بر اين شايد بتوان گفت علاوه بر اين به دليل تاثير پذيري قابل توجهي كه مجوع قطعات مختلف خودرو بر روي هم دارند.يكي از ويژگي هاي ديگر اين صنعت ايجاد هماهنگي بين سيستم هاي مختلف  اين مي باشد.به عنوان مثال تاثيرپذيري سيتسم هاي كم ولتاژ الكتريكي مانند سيستم راديوي در برابر سيستم جرقه زني كه داراي ولتاژ بالاي Ac مي باشد. در اين پروژه سعي شده است  در مورد سيستم هاي ايمني كه نقش اساسي در ايمني خودرو و رفاه سرنشينان ايفا مي كند بررسي گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 1,275
  • بازدید سال : 5,957
  • بازدید کلی : 37,286